ხშირად დასმული კითხვები..

როგორ შემიძლია გავხდე თქვენი ბიზნეს პარტნიორი?


ჩვენთან შემოერთება შეუძლია ნებისმიერ პიროვნებას, რომლის ასაკი იქნება 18 და მეტი წლის. დარეგისტრირება შეგიძლიათ ჩვენს ვებგვერდზე www.silva.ge განყოფილებიდან „შემოგვიერთდი“ მოთხოვნილი ინფორმაციის შეყვანით.


რატომ უნდა გავხდე თქვენი ბიზნეს პარტნიორი?


ჩვენთან შემოერთების შემდეგ თქვენ იღებთ უფლებას შეიძინოთ ჩვენი ნებისიერი პროდუქცია 30%-იანი ფასდაკლებით. ასევე შეგიძლიათ ისარგებლოთ აქციებით, საჩუქრებითა და სხვა მრავალფეროვანი უპირატესობებით. პირველ რიგში კი ისარგებლებთ „ახალი წევრობის“ სასაჩუქრე ნამატით. გარდა ამისა, თქვენ გაქვთ შესაძლებლობა მოიგოთ საჩუქრები ყოველ კვირას გამართულ კამპანიებში. ჩვენი სხვა გამარჯვებული ბიზნეს პარტნიორების მსგავსად, თქვენ შეგიძლიათ შექმნათ თქვენი საკუთარი გუნდი და მიიღოთ მაღალი მოგება თქვენი გუნდის გაყიდვებიდან. ჩვენს ვებ-გვერდზე www.silva.ge განყოფილებაში „შემოგვიერთდი“ ფორმის შევსებით, შეგიძლიათ გახდეთ წევრი, ყოველგვარი რისკის გარეშე ფლობდეთ საკუთარ საქმიანობას და მიიღოთ შეუზღუდავი შემოსავალი, რომლის განკარგვაც მხოლოდ და მხოლოდ თქვენს ხელში იქნება.


რატომ არის პირადი ნომერი ID სავალდებულო?


თქვენი სახელით განხორციელებული შეკვეთების სრულყოფისათვის დოკუმენტაციის გაწერა საკანონმდებლო ვალდებულებაა, ხოლო დაკუმენტაციის გაწერა ვერ მოხერხდება თქვენი პირადი ნომრის გარეშე.


როგორ შემიძლია დავამატო ახალი პარტნიორები ჩემს გუნდს?


ჩვენს ბიზნეს პარტნიორებს შეუძლიათ შეიყვანონ თავიანთი ახალი წევრების ინფორმაციები „გუნდის მენეჯმენტის“ განყოფილებიდან „ახალი წევრების რეგისტრაცია“ ველზე დაწკაპუნებით.


როგორ შემიძლია გავაუქმო ჩემი წევრობა?


ჩვენი კონსულტანტები ვალდებულნი არიან შეავსონ გაუქმების მოთხოვნის ფორმა განყოფილებაში „ჩემი წევრობის ინფორმაცია“ წევრობის გაუქმების დაწკაპუნებით. წევრობის გაუქმების მოთხოვნა აღწევს შტაბ-ბინაში, რის შემდეგაც მალევე გაუქმდება. ჩვენს კონსულტანტებს, რომლებმაც გააუქმეს წევრობა, ხელახლა რეგისტრაცია მხოლოდ და მხოლოდ 3 თვის შემდეგ შეუძლიათ.


როგორ უნდა მოვიქცე წევრობის დროს შეცდომის აღმოჩენისას?


თუ პირი გახდა სხვა ლიდერის წევრი ახალი წევრების არასწორი რეგისტრაციით; წევრობის რეგისტრაცია განიხილება სათაო ოფისში, თუ კონსულტანტი, რომელმაც გააწევრიანა პიროვნება, 24 საათის განმავლობაში ამცნობებს დეტალებს სათაო ოფისს (ცხელი ხაზის ან WhatsApp მხარდაჭერის სახით), ახალი წევრი შეძლებს ხელახლა გაწევრიანებას რეგისტრაციის გაუქმების შემდეგ.


შემიძლია თუ არა ლიდერის შეცვლა?


ორგანიზაციური სისტემიდან გამომდინარე ლიდერის შეცვლა სამწუხაროდ შეუძლებელია.


არის თუ არა შეკვეთის ვალდებულება და საწევრო გადასახადი?


შეკვეთის ვალდებულება არ არის. შეგიძლიათ შეუკვეთოთ თქვენთვის სასურველი ოდენობით ნებისმიერ დროს. თუ არ განახორციელებთ შეკვეთას, თქვენი წევრობა არ გაუქმდება და არც არანაირი ჯარიმა დაგეკისრებათ. არ არის საწევრო გადასახადი. თითოეულ კარიერას აქვს აქტივობის მოთხოვნა ბონუსის კვალიფიკაციისთვის, რომელიც დეტალურად არის აღწერილი ჩვენს მრჩეველთა სახელმძღვანელოში. აქტიურობის პირობა არსებობს პრემიის უფლების მისაღებად.


რას ნიშნავს სილვას ქულა SP და როგორ უნდა გამოვიყენო?


SP არის თითოეული პროდუქციისათვის განსაზღვრული ფულადი ქულა. ჩვენი ბიზნეს პარტნიორების კარიერა განისაზღვრება SP-ების დაანგარიშებით. პრემიუმ მოგება გამოითვლება ასევე SP-ზე. 1 SP = 1 ლარი.


შემიძლია მივიღო ინფორმაცია თქვენი შემოსავლის სისტემის შესახებ?


ჩვენი შემოსავლის სისტემა დეტალურად არის ახსნილი ჩვენი კონსულტანტის სახელმძღვანელოში.

პირველ რიგში, თქვენ შეგიძლიათ მიიღოთ 30%-იანი ფასდაკლებით პროდუქცია, როგორც ბიზნეს პარტნიორი. თქვენ შეგიძლიათ მიიღოთ 30% ცხელი გაყიდვების მოგება შეძენილი პროდუქციის კატალოგის ფასში გაყიდვით. თქვენ ისარგებლებთ ჩვენი ახალი წევრობის საჩუქრებით თქვენი პირველი შეკვეთიდან, ასევე მიიღებთ პრიზებს. თუ გსურთ, შეგიძლიათ მიიღოთ 100% მოგება ამ საჩუქრების გაყიდვით. ასევე შეგიძლიათ გაზარდოთ თქვენი შემოსავალი მაღალი პრემიუმ განაკვეთებით, თქვენი კარიერის სტატუსიდან გამომდინარე, თქვენ და თქვენი გუნდის მიერ განხორციელებული შეკვეთებიდან.


როგორ მივიღო კატალოგი?


შეგიძლიათ ნახოთ ჩვენი ონლაინ კატალოგი ჩვენი ვებგვერდის www.silva.ge -ს ზედა მარცხენა კუთხეში ან შეუკვეთოთ.


როგორ ვიპოვო პროდუქციები, რომელთა ყიდვა მსურს თქვენი საიტიდან?


თქვენ შეგიძლიათ იპოვოთ თქვენთვის სასურველი პროდუქცია ჩვენი ვებ-გვერდის www.silva.ge -ს ზედა მარჯვენა კუთხეში საძიებო ღილაკზე პროდუქციის კოდისა და სახელის აკრეფით. ან შეგიძლიათ მიიღოთ ის, ჩვენი ზოგადი პროდუქციების განყოფილებიდან "კალათაში დამატება" კატეგორიების განყოფილებით.


შემიძლია პროდუქციის შეკვეთა გაწევრიანების გარეშე?


შეგიძლიათ შეუკვეთოთ კატალოგის ფასში ჩვენი ვებ-გვერდის www.silva.ge წევრობის გარეშე.


შემიძლია შეკვეთის გაუქმება?


თქვენ გაქვთ უფლება გააუქმოთ თქვენი შეკვეთა, მანამ სანამ ის არ დადასტურდება სათაო ოფისის მხრიდან. ვინაიდან დამტკიცებული შეკვეთების ინვოისები გაიცემა, მათი გაუქმება შეუძლებელი გახდება.


უსაფრთხოა თუ არა საბანკო/საკრედიტო ბარათების რეგისტრაცია ვებ-გვერდზე?


ბარათები დაცულია უსაფრთხოების საერთაშორისო სტანდარტების ფარგლებში დაშიფრული 256 ბიტით დაშიფრული SSL უსაფრთხოების სერტიფიკატით. თქვენი საბანკო/საკრედიტო ბარათის ინფორმაცია არასოდეს ინახება.


მიკროფიბერის ტილოები როგორ უნდა გამოვიყენო?


მიკროფიბერის ტილოები პირველ გამოყენებამდე ნახევარი საათით უნდა მოათავსოთ ცხელ წყალში. ეს პროცესი უნდა გაკეთდეს რეგულარულად.

მშრალი ტილო აგროვებს მტვერს სტატიკური ელექტროენერგიით, თუ გასაწმენდი ადგილი ძალიან მტვრიანია, ტილო რამდენჯერმე უნდა გადაკეცოთ.

მოპის სველი ტილო არის იატაკის გასაწმენდად. მტვერის სრულად აღებისათვის მოპი იატაკზე S მოძრაობით უნდა გამოიყენოთ.

მიკროფიბერის ტილოები უნდა ინახებოდეს მხოლოდ და მხოლოდ ცხელ წყალში, არ უნდა ინახებოდეს იმავე კონტეინერში სხვადასხვა ფერის ქსოვილებთან ერთად. ვინაიდან ქიმიკატები არ გამოიყენება ჩვენი მიკრობოჭკოვანი ქსოვილის შიგთავსში, ნავთობისგან მიღებული მავნე ქიმიური სარეცხი საშუალებები არ უნდა იქნას გამოყენებული პროცესის დროს. ვინაიდან ძაფის სტრუქტურა დამზადებულია ძალიან წვრილი ბოჭკოებისგან, ქიმიურ ნივთიერებაში შემავალი წებოვანი ნივთიერებები აზიანებს ძაფებს, ბლოკავს ფორებს და ხელს უშლის ტილოს შეასრულოს თავისი ფუნქცია. ჩვენი მიკროფიბერის ქსოვილები შეიძლება გამოყენებულ იქნას ჩვენს ფურიმაქსის სარეცხ საშუალებებთან ერთად.


WhatsApp